Lördag-Söndag

Snacka om att vara slapp i helgen. Har inte gjort någonting, inte ens tagit fram symaskinen. Men jag har i alla fall satt mina första amaryllislökar. Det gäller att sätta lite lökar varje vecka så vi har blomning från mitten av december till januari ungefär.

Var en sväng till affären igår och hämtade ett paket och passade på att spela på V75. Denna gång gick det åt pipan, man kan inte vinna varje gång precis. Jag talade väl om att jag vann för ett par veckor sedan. Jag som inte spelar alls på hästar valde ut de namn jag tyckte var häftiga. Och fick faktiskt in 5 rätt. Gick på måndagen och skulle hämta mina 114 kronor och killen i kassan började bläddra med hundralappar. Men va f-n tänkte jag, ska han börja räkna pengar nu när jag bara vill ha min lilla vinst. Ooopps, han räknade mina pengar. Det visade sej att eftersom jag tippat system fick 9 rader, whau, 9 x 114 = 1.026 kronor. Vilken lycka va på ett sömmersketips. Trodde ju att lyckan var med även denna gång men så blev det inte. Men det var kul i alla fall.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Grattis till den oväntade storvinsten!!! Hoppas du har spenderat pengarna på nå't roligt!!! Vi splade ju på V75 på Herr P:s jobb och vann en gång 32 000 kr (delad på sju stycken). Det är lycka det:-)



PS. Här har den gå trista helgen också varit otroligt segt. DS

2010-10-24 @ 18:12:18
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0