Lördag

Fy sjutton vad lat har varit idag. Löst 2 st korsord (nästan i alla fall) i DN. Fredags och lördagskrysset så nu har jag inget att göra i morron. Ha, ha. Har dessutom förberett middagsmaten för i morron eftersom jag tror att jag kommer att vara lite lat även i morron. Vi ska nämligen på fest till en kompis i Hässelby ikväll och det brukar bli lite sent och då är risken att man kan ha lite ont i huvudsvålen i morron.

Nettan, som är vår chaufför på ditresan har redan kommit. Det gäller att vara i tid!!!! Fast vi ska inte vara borta förrän kl sex.

Idag var det första natten som vi faktiskt hade minusgrader. Det var på nollan när jag gick upp kl. 9. Hemma hos Nettan var det -7 i morse. Tur att vi flyttade därifrån i tid.

Nu ska jag förbereda mej för fest i kväll. Har kameran med.

Kram och ha en bra lördag / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

I dessa kalla minusgrader gäller det att feta sig varmt. Ha en superkväll med Herr P.



PS. Mot huvudvärk finns det ju återställare;-) DS

2010-10-16 @ 21:36:51
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Ha ha !

Du e knäpp du !

Men jag älskar dig ändå.

Ska inte ringa och väcka dig imorgon utan låta dig ringa först. Ha ha !



puss på dig !

2010-10-16 @ 23:45:35
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0