Trattoria Romana

Tog en sväng till Barkarby idag tillsammans med Nettan. Hade tänkt att jag skulle hitta en tröja, men icke sa Nicke, tydligen är det bara koftor som finns numera. Det blev m.a.o. ingen tröja inhandlad. Däremot hittade jag en blus som var gullig så den köpte jag. Tur det när man ändå gjorde sej besväret att åka ut i detta väder.

Ikväll ska jag träffa gamla arbetskamrater och käka middag. Ska bli jättetrevligt att ses igen. Vart vi ska gå ? Jo, Trattoria Romana i gamla stan. Den ligger på perfekt avstånd från t-banan, allrahelst idag när det är sånt skitväder.

Rapport om hur det var kommer i morron.

Kram kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Wow!!! Ett guldställe med garanterat utmärkt mat. Men du - hoppas du tar taxin hem, annars blåser du bort och ser ut som en igelkott med spikar i ansiktet;-) Hoppas du hade riktigt roligt!!!

2010-11-24 @ 21:57:53
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0