Tisdag 7 december 2010

Det var väldigt vad dagarna går fort nu till jul. Hjälp, behöver mer tid känns det. Fortsatte idag att slå in julklappar, det tar visst aldrig slut. Jag har ju varit lite flitig i alla fall verkar det som. Mer än förväntat faktiskt.

På em ringde Michis och undrade om jag inte skulle åka till Vällingby och träffa henne där. Jamen, det lät ju inte så dumt. På med kläderna och snabbt iväg. Det var faktiskt bra, fick handla ett par julklappar till Nathalie, Nettan, Jonas och Leon. Alltid något, och mer att slå in förstås. Nu har Leon fått så många mjuka paket så nu är det de hårda som är kvar. Får ta med mej hr P och åka till Toys i Barkarby och handla.

Sen måste jag berätta en kul grej om igår. Jag hade duschat, satt lite färg i ansiktet och tyckte att jag såg så trött ut på något vis. Äsch, det blir bättre bara jag har fönat håret. När det var klart, så såg jag var det var, jag hade glömt att måla mina ögonbryn, ha, ha, så kul va. Efter målning såg jag mycket piggare ut.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Bettan!



Jag la brevet på posten idag men tror att de hade tömt redan... Kommer i slutet på veckan då...



Ha det gott!

Camilla

2010-12-07 @ 23:45:41
Postat av: Nettan

Glöm inte ögonbrynen idag då vi ska åka till Michis ! Ha ha !

2010-12-08 @ 06:57:20
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0