T-shirt till gubbarna

Hallå igen. Jag lovade visa hur tröjorna blev som jag har målat till männen i vår familj. Jag har en kvar att måla, och det är till Michaelas pojkvän. Måste komma på något dumt att måla på den också.

Så här blev min ´man´s tröja:



Min man älskar nämligen att tillrättavisa mej när jag pratar fel och det gör jag för jämnan, det bjuder jag på. Och nu får han skämmas för det med denna tröja på sej eftersom texten sitter på ryggen. Ha, ha.

Sen har jag målat en tröja till Nettans gubbe med lite mer kul text, på ryggen ser det ut så här:

 

Framsidan:



Det är norska ordspråk.

Kul va, ska bli roligt att se om de tar på sej tröjorna, annars j-klar.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Ha, ha, ha!!! Å du tror på fullaste allvar att Herr P sätter på sig den... eller;-))))



Du är otroligt duktig med dina T-shirts. Har du mall för bokstäverna eller gör du dom på fri hand?

2010-12-11 @ 18:24:16
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0