Onsdag

I morse var jag faktiskt duktig, var uppe redan kl åtta. Det är ju inte jag van vid precis, ligger alltid och drar mej på morron. Nettan kom och hämtade mej halv tio och vi åkte iväg till Michis och hämtade lite kartonger som hon ville bli av med till jul. Vi har ju plats på vår vind där kartongerna kan stå tills de flyttar.

Ett besök i Åkermyntan hanns också med, sen hem igen och fortsatte slå in julklappar. Blev klar faktiskt med alla kl fem. Skönt.

Kvällen har ägnats åt att måla framsidan på en t-shirt till svärsonen. Han kommer att smälla av, ha, ha. Men det bjuder jag på. I morron ska ni får se hur tröjorna blev.

Nu bums i sängen - upp tidigt i morron också.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Och inte gör det något att du visar tröjorna heller då Christer inte ens vet om att du har en blogg. Och skulle han veta det skulle han inte läsa den i alla fall. Han har aldrig läst min. Ha ha !



Då får vi se om du kommer upp imorgon också ! Ha ha !



puss och sov så gott när du väl hamnar mellan lakanen !

2010-12-08 @ 23:48:40
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0