Lördag-söndag

Vad har jag gjort ? Jo, i lördags åkte Nettan och jag iväg till Barkarby för att handla lite julklappar. Först var vi på Media Markt och handlade lite och sen iväg till Cervera eftersom jag hade två presentkort där på totalt 400 kr. Hittade lite julklappar till Nettan och till oss själva och sen iväg hem. Härligt att vara hemma tidigt också.

På kvällen sen bakade jag två vaxholmslimpor, ett måste inför julen och kvällen avslutades med en wienersnitzel med kokt potatis. Mums.

Idag, söndag, har jag bakat två stycken bruna pepparkakor. Ett måste också inför ulen. Nettan ska ha den ena. Sen bakade jag lite thebröd och strassburgare när jag ändå var i farten.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och ta en god bok.


Kram MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0