FFFFrrrreeeeddddaaag

Visst är det fredag och jag har inte varit inne och skrivit på en hel vecka. Fy på sej gamla Bettan. Men jag har haft mycket att göra ha, ha, jag är ju pensionär, och de har alltid häcken full. Ho, ho.

Men jag kan visa lite av vad jag gjort. Sytt två kuddvar, och målat dom, kolla här





Sen har jag målat två st t-shirt, en till hr P och en till hr B. Har glömt att ta kort så det ska jag göra så ni får se hur de blev.

Sen har jag en amaryllis som kommer med 7 blommor, 5 och 6 blommor har vi fått tidigare men aldrig sju. De har ännu inte slagit ut alla men se här



Idag har jag bakat saffranssnurror med toscatopp. Visst låter det mumsigt.

 

Blev ingen bra bild, men jag skickar över lite doft med datorn. Kände ni, javisst, det doftar underbart.

Nu ut i busvädret och handla lite.

Kram kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Jayne

mmm...du ser ut att haft massor att göra!!!!

FINA kuddar...!!!!

Bullarna ser goda ut..jag är inte så förtjust i tosca..men kände saffransdoften

2010-12-03 @ 12:32:25
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Nettan

Bullen jag fick var jättegod !

Tack för receptet.

Ska ställa mig och baka lite senare !



kramiz

2010-12-04 @ 17:26:32
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0