Städning och matlagning

Har faktiskt varit lat och inte skrivit något på två dagar nu. Har faktiskt städat hela huset ordentligt och det känns jätteskönt. Eftersom vi sover med öppet fönster så ligger allt pollen som ett täcke över allt. Och det har jag nu fått bort och det känns jätteskönt. Gårdagskvällen började jag förberedelse inför lördagsfesten då ett par kompisar var här.

Gjorde i ordning efterrätten som var en maffig kaka med massor av gott i.

Idag har jag faktiskt hela dagen ståttt vid spisen och gjort alla förberedelser så allt var praktiskt taget klart när de kom.

Nu är all disk undanröjd och jag ska faktiskt gå och lägga mej.'

Bilder kommer i morron på allt godis som serverades.

Sov gott och kram - MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Då utnyttjade du ju denna regniga och tråkiga lördag på bästa möjliga sätt. Mycket smartare än jag var du, så mycker kan jag ju säga.

2009-06-14 @ 12:22:37
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Bella

Lat var ordet, sa Bull, om du förstår vad jag menar

2009-06-14 @ 17:09:35
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0