Tandis

Så har man varit till tandis idag och blivit ca. 1.100 kronor fattig bara för att få reda på att allt var OK. Tur att det bara är en gång om året. Man får ju inga hål längre verkar det. Har inte haft ett hål på cirka 20 år ungefår. Men man måste ju kolla nötterna så att man inte tappar dom. Det vore ju allt annat än kul.

Sen var det dags för gubbpromenad idag igen. Idag var de bara två st eftersom en var bortrest. Eftersom jag fanns hemma har jag servat dem. Inget märkvärdigt precis var det till lunch för gubbarna - färdig fiskgratäng, liten ostbricka och sen blev det skivade äpplen i ugn med kanel och socker med vaniljvisp. Äpplena fixade jag går kväll så de var klara.

Sen har jag ägnat mej åt att klippa till 3 stycken löpare i svart tyg samt ett dekorband i blått som jag ska sy på. Var alldeles nyss nere och strök fållen på det blå tyget så att det blir lättare att nåla fast. När de är färdigsydda ska jag sätta in en bild. Jag lovar.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja, fy tusan va dyrt det är att bara säga Hej och hejdå till tandläkaren.

Tänk om jag fick så mycket betalt för att säga hej och hejdå, så skulle jag inte göra annat hela dagarna haha!

Sv: Ja, du jag brukar för det första inte ens komma igenom böcker eftersom jag har så svårt att koncentrera mig. Tänker på allt annat under tiden. haha Sån är jag.

Och om jag mot förmodan läser något så brukar det absolut inte vara sådana här otäcka romaner, verkligen inte.

Jag har så mycket fantasier ändå så det räcker och blir över.

Men detta är ett undantag, sedan kommer det inte hända på 20 år igen kan jag tro :o)

Ha en fin kväll!

Kram Di

2009-01-15 @ 17:50:24
URL: http://dianahagel.wordpress.com
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kolla gärna in på min fotoblogg.

2009-01-15 @ 17:55:29
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0