Vitaminer

Igår skrev jag ju att jag var så pigg efter att ha tagit vitaminpillret. Natten till idag så somnade jag faktiskt ganska tidigt, men då vaknade jag tidigt i stället, vid 4-tiden. Så idag bestämde jag mej för att strunta i detta piller för att kolla om man får sova hela natten.

Så här skriver de om vitaminpillret.

"Det vanliga resultatet är att personer påstår att de känner sej friskare, mår bättre och är piggare".

Och det stämmer ju - inte sant. Jag tror att jag ska strunta i att ta dom. Skickar dom till Beate de som är kvar så hon får testa.

Idag har jag och Mickis varit en sväng till Panduro, hon ville köpa hobbyfärger och jag själv lakritsrotspulver. Jag har alltid undrat var man kunde få tag på lakritspulver och i senaste AoM tipsades att det fanns på Panduro. Tack för det.

Det föranledde mej att göra lakrits och chokladtryfflar i kväll. Smeten ska stå i kylen minst 12 timmar innan man rullar dem till kulor och sen ska de doppas i choklad och rullas i socker blandat med lakrits. Ska bli kul att göra i morgon.

Sen har vi ätit fläsklägg och rotmos idag samt att på fm gjorde jag Bagarbysoppan som test. Soppan var god men jag hade nog gjort den på annat vis. Denna gång gjorde jag efter recept men nästa gång gör jag nog på mitt sätt. Det blev mycket soppa så resten fick lilla Nathalie till middag idag. Hon ringde faktiskt och tackade för soppan och tyckte den var jättegod. Gulligt va.

Nu är det dags att pömsa, gubben kanske ska ut och fiska i morgon och då blir det uppstigning kl 6.

Hörs i morron - sov gott - MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Tackar för den!!! Ska definitivt testa vitaminerna fast på morgonen och berätta om resultatet.

/7Beate

2008-10-09 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0