Sorry

Såg just på bloggen att jag inte varit inne sen i onsdags. Det är ju katastrof. Michaela och Leon har varit här och är det fortfarande så jag har faktiskt inte tagit mej tid till att skriva. Det är ju jättedumt.

Kort resumé vad som hänt sen i onsdags:
- Torsdag, träffade Elisabeth inne i stan och gick runt lite i affärer och kikade. Käkade lunch på en italiensk restaurang i gallerian. En härlig räksallad med pasta. Mums.

- Fredag, då var det handlingsdags eftersom vi inte gjorde det igår som vi brukar göra. Gubbarna var ju ute på promenad igår därav mitt storstadsbesök. Em blev luygn eftersom hr P var på besök hos ett par bekanta i Nacka.

- Lördag, ja, det är ju idag. Har faktiskt varit lite flitig och tvättat lite och städat ssom vanligt. Passade på när Leon sov, fram med dammsugaren och torkade och fejade. Skönt att få det fixat. All tvätt är också hängd så allt är klart.

Leon har haft lite svårt attt sova i sin nya säng som jag köpte, en resesäng, så det har varit lite skrik varenda kväll faktiskt. Ikväll fick Michis lägga honom i vagnen för att han skulle sova, men för en stund sen vaknade han och nu är hon nere och nattar honom. Antagligen ligger han i vår säng ikväll igen. det verkar som om han inte vill sova annars.

Nu ska jag också gå ner och pömsa. Har dessutom blivit jätteförkyld, men det kanske beror på Leon eftersom han är förkyld. Barn har ju en rackars bassiluskor vad jag vet. Var det inte så Pippi Långstrump sa.

Sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Synd att du fick Leons bassiluskor, men du är inte ensam om att vara förkyld. Det är ju flunsatider just nu.

Ha en skön söndag nu. Ta en wirre med honung, så känns förkylningen genast bättre, tror jag.

//Beate

2008-10-26 @ 11:21:22
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: vivan

ha en skön söndag...och jag hoppas att snuvan ger med sig...kramiz:)

2008-10-26 @ 12:57:50
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: lisa

Ska pröva dina underbara tryfflar snart! Åh, längtar. Han verkar underbar Leon.



Michaela har gjort min deisgn, vad tycks? :)

2008-10-26 @ 16:05:09
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se

:)

2008-10-26 @ 16:13:35
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

En sådan fin blogg!

2008-10-26 @ 20:23:12
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0