Lidl

Lidl har kommit till vårt centrum i Hässelby. Klart att Nettan och jag tog en tur dit, som alla andra. Passade på att handla lite i affären när vi ändå var där. Billiga varor. Sen efter tre kassar från Lidl liksom kundvagn med Lidl på tågade vi in på ICA där vi är välkända och de stirrade på dels kundvagnen och sen våra varor. Men va f_n har ni varit där inne och handlat? Jomen visst, det retade dem enormt och vi tyckte det var skitkul. Eftersom inte Lidl har hr P:s bröd och pålägg var vi ju tvungna att gå in på ICA så de kunde väl vara glada att vi gick in överhuvudtaget, eller hur.

Sen en tur hem med all mat som jag satte i garaget eftersom gubbarna var på herrpromenad idag. De kom förresten hem samtidigt som jag efter Lidlbesöket. Sen hemma en stund för att sen åka tillbaks till centrum igen för att klippa mej. Jätteskönt, var hur långhårig som helst.

Efter klippning hämtade jag Mickis vid t-banan och sen åkte vi iväg till Toys i Barkarby. Passade på att handla lite leksaker till Leon. Sen en tur till Rusta där jag träffade en gammal arbetskamrat jag säkert inte sett på 10 år. Han var sej lik, inte ett dugg förändrad. Efter det var det en tur till OnOff för att sen åka hem.

Kvällen ägnades åt tv. Först lite mat och sen Hells Kitchen.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Du passade väl på att köpa Lidls korvar (förutom toa- och hushållspapper alltså) "Nürnberger Bratwurst" heter dom. Finns i stora och små varianter med vitt skinn. Om man gillar korvar - det gör väl Herr P. eller... - så är dom ett måste.

//Beate

2008-11-28 @ 21:29:27
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0