Kväll

Inte blev det så mycket skrivande i kväll precis. Men jag höll på att skratta ihjäl mej när jag läste Beates kommentar om min tuppkam. Beate hade fått massage i hårbotten under dagtid och massören använde olja. Vad tänker massörerna på egentligen, att man ska åka hem som en flottig gris i håret, eller.

Jag har varit lite duktig idag faktiskt. Bakat två st filmjölkslimpor som ska sparas till i jul. Jag var faktiskt tvungen att kapa av en skiva och smaka, och den var ljuvlig god. Snabbt ner i frysen med dom innan det blir fler skivor. Härligt att ha och längta efter.

Nu är det dags för sängen. Jag var ju tvungen att titta på Amerikas got talent igen som var ikväll. Har man tittat några gånger är det kul att se vilka som är kvar.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0