På shopping i stan

Idag var Michis, Leon och jag inne i stan i blåsten. Inte så härligt väder men det brydde sej inte Leon om precis. Han sov så gott nästan hela tiden. Som vanligt blev det lite shopping först på NK där jag inte kunde motstå ett par skedar. Alltså sådana som man serverar en liten häftig smårätt på. Dom var faktiskt ganska stora och skithäftiga så även om jag har hur många som helst fick det bli dom också.

Sen var vi uppe på barnavdelningen och köpte en liten snuttefilt till Leon. De har sådana med olika liksom tyglappar i sidorna, svårt att förklara. För dyrt tyckte Michis, men gammelmormor handlade.

Sen var vi iväg till Sturegallerian och där åkte vi upp till restaurangen som finns en trappa upp. En underbart härlig räksallad tog vi, jättestor och smarrig med riktigt massor av räkor, inte burkräkor precis utan stora härliga smaskiga. De hade även småpotatis i vilket satte extra piff på salladen samt världens härligaste dressing hade de haft på. Vi njöt.

Sen vandrade vi hem igen med ett kort besök på Åhléns för att inhandla lite mascara.

När vi hade ätit vår sallad såg Michis till att Leon också fick lite mat, passade oss bra innan vi drog vidare. Här kommer lite kort från vårt besök.



                                                             

Färdigätit, men gäspar häftigt           Kolla vad jag kan, Ahhhhh           Får väl skärpa till mej, Ok ta ett kort nu.

Sov gott alla mina älsklingar önskar Gammelmormor



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag avundas er eran räksallad.
Lät jättegott när Michis berättade och nu när ni bägge har skrivit om den. Mums !

2008-03-26 @ 23:01:56
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0