Söndag

Slapp dag som vanligt, det är ju söndag och då ska man var slapp, eller hur. På kvällen blev det fotboll som vanligt och inte spelade lagen som jag hade tänkt precis. Skit, skit. Men man kan ju förstår Portugal de har ju redan 6 poäng så de struntade väl totalt i matchen efter de gav bort den till Swhwiz med 2 mål. Skit skit igen. Så resultatet blev alltså 2-0 mellan Schweiz och Potugal och 3-2 mellan Turkiet och Tjeckien. Och där hade jag tippat fel igen. Men det visade sej att de flesta i tipsligan hade tippat likadant som jag så jag ligger nu på en tredjeplats. Pust och stön.


Det var lite jobbigt ikväll att titta på matcherna eftersom de började samtidigt på två olika kanaler, och det verkar som om det fortsätter så i morgon också.

Efter en liten lätt lunch med kokt blomkål blev det fläskfile med stekt potatis till kvällsrätt. Sen medans hr P vilade på em stekte jag crepes som vi tog till efterrätt med vispad grädde och nykokt jordgubbssylt. Det var smarrigt.

Men nu har hr P gått och lagt sej så då får väl jag göra detsamma.

Kramar på er MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Natti natti morsan !

2008-06-16 @ 00:44:30
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0