Utmanad

Jag har blivit utmanad av Michis att svara på dessa frågor.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Duscha och tvätta håret
2. Åka till Solna Panduro och Ikea och handla servettermed Michis.
3. Vattna blommorna hos oss och grannen
4. Ta ut pengar så jag har till frissan i morgon
5. Grilla revbensspjäll

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då jobbade både Nettan och jag på GB inne i stan.

Vilka platser har du bott på?
Usch då, det är många.
- uppvuxen på Södermalm och bodde där i drygt 20 år
- flyttade sen till Flemmingsberg i Huddinge
- sen blev det Trångsund
- fick sen en lägenhet på Henriksdalsberget i Nacka
- flyttade till Baklura 1974
- sen 1981 bor vi i Hässelby villastad

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- köpa ett lyxställe med flera byggnader vid havet med naturtomt och en jättesstor brygga och det ska också finnas ett båthus samt bastu nere vid havet. Man ska också kunna färdas med bil till stället.
- hr P skulle få köpa vilken båt/båtar han vill ha
- nya häftiga bilar
- ett stort generationshus (tror jag det heter) till Nettans familj, där Michis får ena halvan av huset och Nettans familj den andra.
 - resten av pengarna skulle placeras i fonder eller dyl.

Nu utmanar jag
Beate


MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0