Tavla

Vad kul att höra att ni gillar min tavla som jag målat. Försökte göra en lilja, det är ju skitroligt att kladda lite. I morron kanske jag fortsätter med något annat. Jag gillar svart bakgrund tycker det är häftigt, och kul att höra att ni tycker det också.

Nu får det nästan vara dags för sängen. Det blev ingen ordning på kvällen eftersom vi var på ballonguppstigningen, vi var hemma när kl var halv tio och hade inte ätit middag. Det blev lite lätt tugg så här sent med ett glas rödvin till. Det sitter aldrig fel.

Sov gott nu och sitt inte uppe och blogga för i morgon ska det bli fint väder och då måste man vara pigg.
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart man är uppe tidigt och sätter sig i solen innan hela huset blir fullt av människor igen. Ha, ha !



kram på dig - syns imorgon !

2008-07-14 @ 10:13:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Tycker inte alls att dina bilder var tråkiga. De var precis i min smak (sorry Nettan) - konstnärliga oh skithäftiga.

Tur är väl att smaken är delad...

//Beate

2008-07-14 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0