Söndagkväll

Nu är det bara en dag kvar som man slipper gå ut på altan och hämta in maten. GUD så skönt det ska bli att äntligen få ett kylskåp. Hur kunde man leva utan ett kylskåp? Jag har ju gjort det i min uppväxttid, men då hade vi ett skafferi med en lucka ut i väggen. Man behövde ju liksom inte gå ut och hämta maten som jag har gjort nu i ett par veckor. Jag måste ju säga att jag klarat mej helbra med bara en kokplatta, det är väl tältlivet i unga dagar som gjort att jag klarat av det, men man vänjer sej fort att ha 4 plattor i köket och allt på plats.

Jag brukar tänka på andra personer som haft problem med sina nya kök. Ett par vi känner hade inte tillgång till sitt nya kök i ett halvår, så varför ska man klaga på ett par veckor !!!

Nu säger jag som Beate, jag skriver sent, men har ändå fått in ett par rader på dagen, så alla jag känner önskar jag en riktig GOD NATT och sov gott till ljva drömmar.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Beate

Du ser!!! Behöver rolig läsning på jobbet idag, så jag förväntar mig några inlägg under dagen ;-).
Kram
//Beate

2008-02-18 @ 08:34:21
Postat av: Johan

Hej!

Jag arbetar med en sida som heter Silvergen.org och undrar om du inte skulle vara intresserad av att ha din blogg hos oss med?

MVH / Johan

2008-02-18 @ 13:48:43
URL: http://www.silvergen.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0