Fortsättning på söndagskvällen

Mormor är rolig hon - sitter och väntar på att Mickis och Leon ska komma hem. Hon är så gullig. Det är ungefär som om hon hemma hos oss - då var jag vaken tills Nettan var hemma, kunde liksom inte sova förrän alla var hemma i huset.

Enar har gått å lagt sej - alldeles nyss pratades det väldigt i rummet - snackar med sej själv antagligen. Det är ju ganska kul egentligen, man är inte ensam uppe, Enar håller låda i sovrummet, hi hi hi.

Eftersom Beate alltid undrar vad vi har ätit till middag så kan kan tala om att jag hade en stor, jag menar verkligen stor bit av en kalv, stekte den ganska häftigt med kokt potatis till och den var helgod. Lite ärter skramlade också på våra tallrikar.

Jag tog reda på ett par kartonger till - duktig idiot va? Så nu har jag mina formar och plastbunkar på plats i lådorna.

Nu är det bara att sätta igång och baka egentligen.

Sen håller jag på att tvätta också, har inte tvättat (nu pratas det igen i sovrummet) på ett par dagar så det samlas fort. Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt också som omväxling.

Sov sött alla som är uppe.
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha det är klart att Enar håller "låda" i sovrummet. Du skriver så roligt och med sådan inlevelse att jag skrattar mig igenom din text.

Natti natti!

// Kram Malin

2008-02-24 @ 23:56:15
Postat av: Nettan

Åh, det där kommer jag ihåg - snacket menar jag !
Man undrar vem det är som snackar och så kommer man ihåg att det är ju Enar som är i farten.

Kramiz

2008-02-24 @ 23:57:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Fjun

Herregud va duktig du är då :) *tummen upp*

Filip ska ta med mig ut på nån rockkrog på regeringsgatan på lördag! Det kommer nog bli jätteroligt :D
/Fjunisen

2008-02-25 @ 03:22:15
URL: http://imcippe.blogg.se
Postat av: Beate

Håller med Malin... sitter på jobbet och började dagen med ett gapskratt. Förstår att Enar pratar med/till sig själv, då får han åtminstone rätt svar... Vet han att en mops ska bli uppkallad efter honom. Det förtjänar han inte, den riktiga Enar alltså.
Kram Beate

2008-02-25 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0