Shopping

Så var vi då ute idag igen Nettan och jag och shoppade. Det tar visst aldrig slut. Hade lite julklappar att handla till Kim, och något mer till Nathalie så det fixade vi idag.

Först åkte vi till Stinsen, men det roligaste var att vi parkerade utanför Ica och gick in där och trodde vi var på Stinsen. Sen höll vi på att garva ohjäl oss när vi upptäckte hur fel vi var. Vi var så upphetsade så vi märkte inte det från början.

Sen tog vi och flyttade bilen och åkte vidare till Stinsen, det var ju dit vi skulle, ha, ha, Hur jäkla mycket folk pch bilar överallt men vi fick en plats till slut och sen vandrade vi både på övre och nedre plan för att se vad vi skulle handla.

Hittade en present till Nethalie och Nettan hittade en till Krilan. Sen drog vi vidare till Vällingby och handlade presenter till Kim, så nu är allt fixat.

Vilken dag, mycket folk, mycket bilar och  struligt överallt, I morgon ska jag INTE ut och handla, det lovar jag.

Sov gott nu alla ugglor / Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Så ni hittade till mitt favo-centrum Stinsen till slut.. lantisar, ha, ha!!

Ica-Maxi - där ni hamnade - har jag faktiskst aldrig vart inne på.

Kul att ní lyckades hitta några sista-minuten-presenter i alla fall. Hatar julstressen, man vet ju att julen infaller var 12:e månad, så varför lämnar man allt till sista minuten?! Har aldrig fattat det och nu är jag för gammal, ha, ha..

//Beate

2008-12-21 @ 00:56:59
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Det blev ju handla i dag i alla fall.

MAT !!!!

2008-12-21 @ 16:04:01
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0