Måndag

Idag har jag varit ute och åkt, närmare bestämt till Beate´s stora centrum i Täby tillsammans med Michis och Leon. Det var så längesedan vi var där så det var dags för en liten tur. Vägen dit åkte vi den nya norra länken och det var jättelite trafik på den, helt jätteskönt att åka på en ny väg. Vi vandrade omkring i 2,5 timmar och gick väl igenom hela centrum nästan, det vi hoppade över var våningen där Clas Olson finns annars var vi och kikade nästan i alla affärer. Det är alltid kul att gå i stora centrum tycker jag. Fick med mej hem lite julklappar också faktiskt fast jag inte hade planerat det.

Vägen hem hittade vi inte tillbaka till norra länken så vi åkte den gamla vanliga och den funkade ju också bra.

Jag prenumererar på Bingolotter fast vi aldrig spelar och nu gick jag in på nätet för att se om jag vunnit. Jovisst, en vinst på 500 och en på 100 kronor. Bra va. Jag har två lotter i veckan så det klart ihop.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Hallo! Ni var på "min" hemmaplan alltså. Jättekul! Hoppas ni kollade in Panduro affären. Klart ni gjorde. Å vad had ni emot Claes Ohlson, han är ju världens gumm-dagis... också, ha, ha.

Norra länken är kanooon och ganska så "snygg" trots att den inte slår Södra länken naturligtvis. Har åkt Norra två gånger.

//Beate

PS. Ni kollade väl platsen där vi ska stå om 2 månader! DS

2008-12-08 @ 20:17:51
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0