Dan före sista dagen

Jag som skulle gå och lägga mej tidigt idag hade jag tänkt. Inte blev det så precis (som vanligt). Jag som inte sovit så mycket i natt hade behövt lite mer sömn i natt faktiskt, men nu hoppas jag att när väl skrotten kommer ner i sängen så slocknar den. Hoppas kan man ju alltid göra.

Till middag idag blev det, ja va sjutton blev det, jo fläsknoisetter med bearnaissås och kokt potatis, så heter det. Hr P har sagt tidigare att han inte gillar det, men det var ett tag sen, så jag provade ikväll och han tyckte det var jättegott (karlar). Visst kan man bli lite knäpp på dom ibland.

Ibland får han för sej att han inte gillar entrécote, och såklart då köper jag inte det på ett tag. Sen när han får det så undrar han varför jag aldrig köper entrécote!!!! Råkar ni också ut för samma dilemma som jag? eller.

Skit samma, middagen var bra och till efterrätt idag blev det Top Hat även om jag har två pannacotta kvar i kylen.

Nu dags för sängen. Sov gott.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Oh vad jag känner det. Jag kör på som du (med lite vita lögner också ibland) och det funkar ypperligt. Det dom inte vet...

Å vad är Top Hat för nå't. Gissar på glass.

Gott slut och gott nytt till dig och Herr P önskar med en bamsekram

//Beate

2008-12-31 @ 12:05:06
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Cassandra

Vi vill bara atcka för de mat vi fick av dig! TAck så jätte mycket :) Hoppas du får ett bra nyår och Gott ytt år :) Massa kramar från oss alla :D

2008-12-31 @ 13:13:38
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0