Lunch

Idag har vi varit på lunch hos Oskar och Gerd. Det blev en underbar wokgryta av kyckling som serverades tillsammans med ris och en fruktig sallad, rostat bröd och en god ost. Vi som inte körde bil kunde också unna oss varsitt glas rött härligt vin till. Tack för den underbara lunchen.

Åsa och Dan var också där, längesen vi träffade dom. Åsa är Oskars dotter och Dan är Gerds son, och de är gifta. Ganska kul eftersom de är både morfar och farfar och farmor och mormor på en gång.

Här kommer lite kort på Åsa och Dan.


Åsa och Oskar




MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Är tavlorna på väggen äkta????? Om ja, så hoppas jag att det har larmservice.

Kram

//Beate



PS. Dina och mina kommentarer till Nettans nya header är ju klockrena, tyvärr är vi så gamla att dom inte räknas. Men jag är såååååå glad att vi finns... om du förstår vad jag menar, ha, ha.

Snackar om smak, kontinuitet, etestik etc. men tekniskt sett gjorde Mickis ett fantatiskt jobb. DS

2008-08-07 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0