Kväller

Hallå i stugorna. Hur mår ni egentligen? Här är det prima liv, gubben sover och jag bloggar som vanligt. Idag har jag som vanligt tvättat och handlat mat. Sen på em satt vi och tittade på den storslagna invigningen av OS. Tänk att så mycket pengar läggs ned för bara 16 dagars spel, helt otroligt. Men man hoppas att Kina och befolkdningen kommer att få det bättre. Kina är ett helt otroligt land, vi var och besökte det för 12 år sedan och jag kan tänka mej att åka tillbaka.

Jag har tre st feta album med kort från Kina samt massor med film som jag ännu inte tagit hand om. Jag tänker spela ner filmen på DVD.

Nu är det dags att inta horisontalläge.
Kram och sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Why DVD ?

Varför inte CD ? Ha, ha !



Hörs imorgon.

2008-08-08 @ 23:41:43
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Va... sover Herr P redan?!!! Å kom ihåg: Herr P - som hatar ris - gick ned 7,5 kg (om jag minns rätt) under Kina vistelsen.

Håller med: 16 dagar och en pampig (om än perfekt) show som ville visa världen vad Kina är/har blivit. Som sagt, jag är kluven.

Ska inta horisontalläge jag också... nu, på stubben.

Kram

//Beate

2008-08-09 @ 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0