Fotboll

Har kollat damernas fotbollsmatch idag och tack och lov - de vann. Jag tyckte att de klart mycket bättre än Argentina, men är oturen framme så kan det gå åt skogen. Bra match tjejer, kunde bara ha blivit fler mål.

Ikväll ska vi in till stan. Det var meningen att vi skulle ut på sjön men vi var inte säkra på vädret, de ändrar ju sej hela tiden, och hur kul är det att sitta i en båt sex personer om det regnar. Så vi bestämde att vår årliga kräftfest får vara hemma hos båtfolket i stan.

Tyckte det var tråkigt att köpa en blomma så jag köpte igår en korg som jag fyllt med allt möjligt i. Från vinflaska till ett litet ljus. Allt möjligt finns i den korgen.

Ha en kul lördag MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du tog kort på korgen nu då jag var med och hjälpte dig att inhandla lite till den.



Hoppas ni får trevligt ikväll.



kram

2008-08-09 @ 18:13:49
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Jag kollade också på fotbollstjejerna. Men som vanligt retade jag mig grön och blå på Chris Härenstam. Läs bloggen, så får du säkert ett gott skratt du också.

Hoppas kräftskivan blev lyckad... hick, hick!!!

//Beate

2008-08-09 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0