FREEDAAG

Visst är det härligt med fredag. Bästa dagen på hela veckan. Min komps Beate har t.om. lagat potatisgratängen med brieost och potatis och den blev  skitbra. Toppen!!!!  Jag själv har faktiskt också varit flitig idag - har städat hela huset. Yiieeehaaa.

Vet inte vad jag trycker på för knappar men allt jag skriver ikväll bara försvinner så nu skiter jag i att skriva nåt mer. Jag blir så tröt när det strular, jag har antagligen tryyckt på nån knapp, och så är allt borta.

Sov gott - i morron är det lördag MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Om städmanin fortsätter är det bara at hälsa på här i Täby. Knappen du kan ha tryckt på är "Insert", det händer mig med jämna mellanrum, då skriver han över allt du knappat in.
Kram
//Beate

2008-04-05 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0