Utflykt

Idag blev det en utflykt till XXL som ligger i nya Bromma center. En sportaffär, skitstor, och jättefina saker. Ska tipsa hr P att göra ett besök eftersom de också hade fiskegrejor. Nettan var nämligen där för att se om de hade en basketkorg med platta bakom. Klart de hade, men plattan var ganska stor så vi vandrade vidare till Stadium som inte hade någon alls. Gick sen in på Coop Forum som också finns i området och där fanns det en på ställning, så den inhandlades.

Sen vidare till Vällingby för att lämna in brev till Nettans handläggare.

Vidare till Barkarby och Lindex för att handla till tröjor till Leon. Men det fanns inga där, så vi gick in på KappAhl och där fanns det vita tröjor som jag kan måla på. Måste ju måla några nya till julklapp. Stora tröjor har jag hemma som jag ska hitta på något elakt att måla på till de vuxna. Kul va.

Middagen idag bestod av torskrygg med kokt potatis. Mums. Härligt att fortfarande ha fisk hemma och bara ta fram från frysen. Duktig min gubbe som fixat hem detta.

Sen fick Nettan åka iväg och hemma Leon eftersom Michis hade sådana sammandragningar att hon måste in till sjukhuset. Leon sover över hemma hos Nettan. Hoppas allt är bra, vi har inte hört något ännu. Jag väntar tills jag får ett samtal hur läget är.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: nettan

Ha ha ! I mitt inlgg vågade jag inte tala om att du köpte tröjor till Leon då jag inte ville att Michis skulle se det, men du skrev det ju så. Ok då ! ha ha !



Tack för hjälpen idag med basketkorgen !



Och bebisen i magen mår så bra.

Det är bara Michis som ska ta det lite lugnare och käka tabletter mot sin urinvägsinfektion.

Men det har jag ju redan berättat i telefon.



Puss och kram på dig !

2010-10-27 @ 00:27:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: nettan

Och så gick inte min kommentar igenom av nån anledning. Provar igen då :



Jag vågade inte skriva på min blogg att det var tröjor till Leon vi var och handlade. Ha ha ! Visste inte om du ville att det skulle va en överraskning / julklapp. Ha ha !



Tack för hjälpen med basketkorgen idag !



Och bebisen mår bra som jag berättade i telefon.

Det är bara Michis som måste ta det lite lugnare och käka tabletter mot sin urinvägsinfektion som man tydligen kan få sammandragningar av.



Puss och kram

2010-10-27 @ 00:29:27
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: nettan

Ha ha ! Nu kom bägge in bara för det ! ha ha !

2010-10-27 @ 00:30:15
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0