Söndag morron

Hallå, är det någon som är uppe???? Vi kom hem alldeles nyss, riktigt tidigt faktiskt och hr p har redan lagt sej för att fortsätta läsa en ny bok. Han är bokaffärernas favorit just nu, läser en bok på två kvällar så det finns f.n. stora travar av böcker i vårt hem. Bokhyllan bågnar över alla böcker. Hoppas att bror hans kommer hem snart och tar med lite böcker. Klagar på mej och mina kokböcker, men det här då, böckerna går ju inte ens in i bokhyllan utan travas ovanpå.



Vi var på middag ikväll som sagt och fick riktigt gott att äta. Förrätten bestod av 4 st snittar med godis på, kolla, jag njöt, det bästa jag vet med små snittar



Sen blev det oxfilé provencale, mums, och då glömde jag alldeles bort att fota, bara njöt av vitlökspotatis och kött. Efterrätten var inköpt, Glenn Strömbergs jordgubbsglass, även denna mums.
Kaffe med avec och sen en chivas regal som avslutning. Vad kan man mer önska.
Trevlig kväll.

God natt och sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mums mums !

Vi åt också mums mums igår.



kram

2010-10-17 @ 11:22:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Så tidigt var jag då verkligen inte uppe;-) Mums för maten och välkommen in i gänget med böckerna. Jag känner igen synen, tyvärr är den permanent här;-)

2010-10-18 @ 21:12:10
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Eivindrebekka

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-12-02 @ 10:47:51
URL: http://eivindrebekka.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0