Lill-lördag (onsdag)

Jaha, och vad blev det utav den här dan då. Jo, Nettan hämtade mej vid halv tolv ungefär och vi tog en tur till nya Bromma innecenter. Hon skulle försöka beställa en blus som har blivit så populär. Gick inte att beställa, slut i lager. Bläh, sa Nettan. Kikade runt lite om vi skulle hitta några skor til mej. Hallå, man skulle nog vara 25 år för att hitta några på den platsen. Åkte sen vidare till Vällingby och kikade i skoaffärerna där med samma resultat. Jo, visst finns det snygga skor och stövlar men inte vad jag ville ha precis. Idag hade jag tänkt att handla skor, en ny jacka, vita tröjor till Leon att måla på. Och vad kom jag hem med, jo, tre par nya trosor och lite prickig korv. Det var den dan det.

I morron ska vi på lunch i Farsta tillsammans med 4 gamla vänner så det kanske blir lite trevligare. Tar väl med kameran för att se om det finns något att fota.

Sov gott kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Ha, ha, ha!!! Du är som jag - ibland. Ha, ha, ha. Nya trosor och prickig korv. Det kunde ha varit jag - fast utan prickig korv.



PS. Ha det så himla kul i Farsta:-)) DS

2010-10-20 @ 23:30:21
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Prickig korv ! Den såg inte jag ! Ha ha !

Hade vi en otrevlig dag eller ?

" ...så det kanske blir lite trevligare." Hmmm ! Ha ha !



Hörs imorgon !

2010-10-20 @ 23:46:37
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Jag har ju inte shoppat någonting ju!!

2010-10-21 @ 07:58:16
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0