Fredag

Visst är det underbart. Äntligen fredag och solen bara öser ner, fast det är lite kallt förstås, men underbara fina höstfärger ute.

Här kommer en liten fredagshistoria att pigga upp er med.

Kvinnan kom hem tidigare än vanligt från jobb. Hon fann sin man i sängkammaren med en mycket attraktiv ung kvinna.

Vad håller du på med ditt jäkla svin!!! skrek hon till mannen. Hur vågar du göra såhär mot mig. Jag, en trogen kvinna, mamma till dina barn! Jag lämnar dig nu! Skilsmässa direkt!

Mannen sa, lugna ner dig en liten stund. Låt mig få förklara!
Visst, börja du, men det blir de sista orden du säger till mig, sa kvinnan.

Jo, du förstår, jag satte mig i bilen för att köra hem. Denna unga, vackra kvinna bad om lift. Hon såg så behövande ut så jag lät henne åka med i bilen.

Jag la märke till at hon var tunn, inte så välklädd och lite smutsig och dessutom sa hon att hon inte hade ätit ordentligt på tre dagar.

Därför tog jag hem henne och värmde upp pizzan som jag gjorde igår till dig men som du inte ville äta för att du var rädd att gå upp i vikt.

Jag föreslog sedan att hon skulle ta en dusch. Medan hon duschade la jag märke till hennes smutsiga kläder och slängde dom. Jag gav henne dina dyra märkesjeans som du köpte för ett par år sedan men inte vill använda längre för att dom är omoderna.

Jag gav sedan henne dina nya trosor som jag köpte till dig. Dom du inte vill använda för att jag har så dålig smak.

Jag hittade sedan den sexiga blusen du fick av min syster som du inte vill använda för att markera hennes dåliga smak.

Sen gav jag henne de dyra bootsen som stod i hallen. Dom som du inte vill använda för att en kvinna på ditt jobb har exakt likadana.

Mannen tog ett djupt andetag och fortsatte:

Hon var så tacksam för min förståelse och min vänlighet när jag följde henne till ytterdörren. Hon vände sig mot mig och sa med tårar i ögonen:
-Snälla du, har du nåt annat som din fru inte använder?

Ha en trevlig helg
Kram MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ha !

2010-10-15 @ 19:14:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Säger som Nettan.Å rubriken "Fredag" eller "Äntligen fredag" är ju ditt varumärke. Va' rädd om det, varumärket alltså. Härligt med en natuggla som du. Var död hela dagen men har piggnat till... lagom när det är läggdags, för oss heltidsarbetande sluggers alltså;-)

Kram

2010-10-16 @ 00:16:17
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0