Födelsedagsfest

För två veckor sedan fyllde jag år och hade middag med mina kära och nära. Presenter fick jag också faktiskt. Hade önskat mej en kastrull och en telefon och det fick jag. Och såklart fick jag en underbart fin blomuppsättning av min man. Tårtan var prins Daniels tårta som var gjord av en smördegsbotten och sockerkakbotten med blåbär och vanilj mellan varven. Smarrig. Lilla Leon verkade gilla tårtan, se här



Kolla också Leons tröja. Bilen har jag målat på tröjan och det förstår ni säkert eftersom det står Leon på tröjan. Han är verkligen förtjust i den, ville ha ha på sej den när han skulle sova sa Michis.

Kramar till er alla
MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Hallå!!! Välkommen åter till bloggvärlden. Det var ju ett rätt långt uppehåll måste jag säga.

Leon är hur söt som helst och tröjan är kanoooon. Du är riktigt duktig!!!



PS. Jag gillar Leons långa hår. Är svag för killar med långt hår - som du vet;-9 Ds

2010-10-10 @ 18:22:58
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0