Lördag

Idag hade jag tänkt att städa som vanligt, men så blev det inte.

 

Jag hade ju missat Tinas nya program så det var jag tvungen att se. Under tiden skalade jag potatis eftersom jag beräknat att göra kroppkakor idag.

 

Nettan kom och lånade min bil eftersom Nathis hade tre mather idag i basket på olika platser.

 

Satte igång och fixade löken, enrisrökt fläsk som skulle skäras i tärningar och stekas. Sen potatisen som pressades. Jag har för vana att göra en redig hög på en gång. Denna gång blev det 33 st faktiskt. Mums.

 


Alla fick inte rum på detta fat så det finns ett fat till med sex st.

Kram MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Yummie, yummie. Kroppkakor är ju så goda. Har inte ätit dem på år och dag. Mmmhhhh

2009-09-13 @ 11:54:10
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Bella

Så gott! Jag har aldrig gjort några själv utan köper färdiga. Fuskigt eller hur?

2009-09-13 @ 23:35:36
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0