Freeeddaaag

Härligt va. Äntligen fredag.
Följde med Nettan till Coop Forum. Hon skulle köpa kycklinglever som hon ska tillreda till hundarna. Hon ska på utställning i helgen, och kycklinglever är tydligen det smarrigaste de vet. Synd att man inte ser när hon tillagar levern, eftersom hon tycker det är skitäckligt. Ha, ha, ha.

Sen var vi inne en sväng till ICA också. Där finns nämliget det matbröd som hr P älskar. Blev jättesugen på en god räckmacka när vi var där inne, så det var bara att ta fram en påse och plocka i en hög med räkor. Sen hem och kokade ägg och rostade bröd. Jättesmarrigt.

I morron ska vi på fest till Dalarö.
En bekant blir pensionär och det vill hon fira!!! Jag kommer inte att fira att jag blir pensionär, men en middag med de närmast sörjande kan det kanske bli, eller så går vi ut och äter om jag får med mej hr P förstås.

Har köpt en "spökmiddag för två" som present till pensionären. Live it har många kul tips när man inte vet vad man ska hitta på. Spökmiddagen börjar med en guidad vandring i gamla stan för att sen avslutas med en tre-rätters middag. Det låter väl bra. Så här fint har jag slagit in presenten.

Ha en trevlig fredagskväll, kram MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Vaddå... fylla penschis, det har du väl firat för läääääääänge sedan ;-)

Vilken kul present, riktigt fyndigt faktiskt. Det ska jag komma ihåg.

Ha det riktigt kul på Dalarö imorgon.

Kramis

2009-09-04 @ 20:57:51
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Bella

Det ska man fira stort med pompa och ståt, glitter och glamour! Sen har man kanske inte råd;=)

2009-09-07 @ 21:23:09
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0