Trädgård m.m.

Nu ska ni få se hur vår trädgård ser ut idag.


Och från den andra sidan av trädgården

Snyggt va. Stampat jordgolv ungefär. Det lustiga är att det blev så ofantligt mycket massor över. Först all jord som har fraktats bort med tre lastbilar samt en lastbil med all sten.
Kolla högarna

Det syns väl inte så jättebra men mycket var det.
Nu är allt bortforslat i alla fall och det känns jätteskönt.

Idag hade jag tänkt att bara ta en tur till NetonNet och köpa färgpatroner men när jag kom och hämtade Mickis och Nettan så bar det iväg till Stinsen i Sollentuna, sen vidare till Barkarby och Babyland där Mickis handlade en cykelhjälm till Leon. Efter det åkte vi iväg till Veddesta Ö&B där Nettan och inhandlade sämskskinn till hundarna så de håller sej kalla och fina. Lämnade av Mickis och Nettan hemma och sen åkte jag själv till affären i Åkermyntan och handlade färskpotatis. Åh så smarriga de är.

Ikväll njöt vi av varsin bit lax och färsk potatis, hur gott kan det inte bli.

Nu suss i bingen, jag är inte trött konstigt nog fast jag inte sovit mer än 4 timmar i natt.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Receptet finns här:))http://lillanslilla.blogg.se/2008/january/sott-men-surt.html#comment

2009-05-14 @ 05:40:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Emelie och baby Julia

Det börjar ju bli klart snart ju! :) måste komma och kolla i sommar sen när det är färdigt! Kramkram

2009-05-14 @ 10:03:22
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0