Städdag

Idag har jag faktiskt varit lite duktig och försökt att städa i ordning på nedervåningen. Visste ju att jag hade hur mycket recept som helst som jag inte har tagit hand om. Matrecept bl.a. och nu ligger alla så fint på ett ställe. Tack och lov. Sen passade jag på att fixa i ordning i bokhyllan där nere när jag ändå höll på. Kom också på att jag saknade en bok i "samla recept från hela världen". Den som Expressen hade i höstas. Jag missade nr 10 så den gick jag raskt upp och beställde. Lika bra på en gång.

Känns riktigt skönt att ha gjort något dagsverke idag eftersom hela fm gick åt att analysera fel på min skrivare. Efter många kontakter med råd från Hp var det helklart att det är ett hårdvarufel så det är bara att köpa en ny. Sen gick det en hel del tid att försöka hitta en skrivare som jag ville ha, sen kolla priserna också på olika leverantörer. Helt sjukt att det är billigare att beställa en skrivare via nätet än att åka till affären och handla en. Jag har i alla fall bestämt mej för en skrivare som heter HP Photosmart c8180, den verkar passa mej perfekt. Lite dyr, men vad sjutton, man lever ju bara en gång. Vad tycker du Beate, är det ett bra val. Jag tänkte nämligen åka och handla den i morron.

Till middag idag blev det hemstekta oxfärsbiffar med kokt potatis och saltgurka. Mums.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Jadå mamma blev så glad så:))

2009-05-20 @ 05:11:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Beate

Vad var det ja sa ;-): Köp en ny - skrivare alltså! Skrivaren du valde är utmärkt, den gör ju allt och lite till. Å så dyr är den ju inte med tanke på vad den presterar. Det är alltid så: när det går fel på dom så är dom döa, men den nya lär väl hålla några år :-)

2009-05-20 @ 10:36:52
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0