Sol

Vilken värme att njuta i. Helt underbart. Har varit en väldigt lugn mors dag idag eftersom Nettan var iväg på utställning med sina hundar och kunde inte hälsa på. Men det tar vi igen en annan dag, eller hur Nettan.

Hr P fick utegångsförbud även idag eftersom han har ont i ena hälsenan samt att den är svullen. Han går omkring och haltar och att köra jord i grannens backe tycker jag är onödigt då. För en gångs skull har han lyssnat på mej. Får se om jag kan få iväg honom till läkaren i morron också.

Vi har ätit sillunch idag eftersom det var min dag. Jag älskar nämligen sill. Först blev det en råbiffmacka på hårt bröd till förrätt och sen både matjes och inlagd sill med gräddfil och gräslök och små färskpotatisar. Sen en stor ostbricka efter. Mums så gott det var.

Sen har vi ju fått våra möbler nu äntligen. Så här ser de ut. Vi har inte fått upp några tavlor eller gardiner ännu men det kommer.





Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart vi tar igen det !!!!



När jag kom hem var jag döhungrig och när jag fick höra vad ni åt blev jag ännu hungrigare. Ha ha !

Mums !



Måste komma och provsitta också.



kram

2009-05-31 @ 20:05:57
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Helt rätt med utegångsförbud för Herr P. Hälsenor ska man inte ta lätt på. Bra gjort + hoppas han pallar sig till läkaren imorgon.

Stiliga vardagsrumsmöbler, måste jag säga.

2009-05-31 @ 21:29:48
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Lillan

God morgon! Tjusigt!

2009-06-01 @ 05:58:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0