Skrivarproblem

Den här dagen började inte bra. Skulle kopiera ett par papper i morse och ut kom det ett vitt papper utan text. Lyfter förstås på locket och tror att man glömt lägga dit originalet, men icke, det fanns allt där. Vad är det för skit nu då ?
Sånt här blir man ju bara galen av. Byter den svarta färgpatronen och sätter in en ny eftersom den ändå snart var slut. Nytt försök, ingenting händer.

Provar utskrift från datorn. Likadant där. De övriga färgerna fungerar. Kör hela HP´s verktygsinfo om rensningar, testsidor m.m.  Nytt försök, samma igen. Testsidan visar i alla fall att det inte är bra eftersom där det ska bli svart är det ljusgrönt. Men inte fan blir det ljusgrönt på en vanlig utskrift.

Sånt här blir man galen av. Ingenstans står vad man kan göra åt saken. Kan ju inte göra så mycket mer. In tioll HP´s hemsida för att se vad de kan ge för råd. Skickar iväg ett mail med min fråga samt vad jag har gjort så vi får se vad de svar.

Jag har dessutom ett par utskrifter att fixa till idag så nu har jag sänt över mina utskrifter till Nettan som får skriva ut dom.

Pust och stön. Nettan bara skrattade åt mej när jag talade om läget.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Anmaja

Hej!

Halkade in från Bellapension, tror jag.

Fina bilder och trevlig läsning här!

Skrivarproblem är inte kul.

Anmaja

2009-05-14 @ 18:49:40
URL: http://blogg.omakastengods.se
Postat av: Beate

Tur att skrivarna är så himla billiga. Köp en ny, billigare än fler färgpatroner ;-)

Gud, vad mycket stenar det blev i er trädgård. Och vad ska planteras på den stora ytan... något för Herr P att bita i eller...

2009-05-14 @ 20:59:47
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Tur att vi inte bor så långt ifrån varann då det blev mer att skriva ut och skriva i / skriva ut.

Ha ha !



Kram och tack för en trevlig em !



kram igen

och kram igen

och kramelikram

2009-05-14 @ 21:45:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Hoppas din helg blir fin:)

2009-05-15 @ 05:49:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: vivan

Finns det inga Gökar i Stockholmstrakterna?

Man måste ut i grönskan för att få höra den!

Det är underbart att få stå ute i naturen och höra hans lockande och pockande på honan...kooko,kooko,kooko!

Önskar dig en trevlig helg!

Kramen!



Vad knas med skrivaren...är den gammal???

2009-05-15 @ 09:18:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0