Hur ser det ut idag då ?

Jodå, det skrider framåt med en väldans fart måste jag säga. Idag var det bara en gubbe här halva dagen men kompisen dök upp och var här ett par timmar han ocksåp. Men han missade min lunch som bestod av en god hemgjord kalops med grönsaker i.

I fm var Nettan och jag iväg till Ikea och Plantagen i Barkarby och handlade. På Ikea blev det endast en liten skärbräda och en grönsakssköjare och på Plantagen blev det förstås blommor (sommarblommor) till köket. Det ser riktigt trevligt ut nu eftersom jag haft tomt i köksfönstret.

Så här har bygget med muren nu utvecklat sej, en matta har satts upp innanför stockarna i stället för frigolitskivor.



Sen började att regna på em, och de stackarna jobbade i alla fall för fullt.



Sen blev det helt plötsligt en underbar kväll, lugnt och skönt och en litn segelbåt var ut


Kramis MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0