TV

Idag har det blivit TV  hela dagen. Jag älskar att titta på sport och framförallt skidtävlngar eftersom säsongen är så kort. Började i morse med slalom för att sen kika på damernas 3 mil och herrarnas 5 mil. Så var det med den dagen. Från början hade jag tänkt att åka till Vällingby och hämta min guldklocka som varit inne på reparation men skidtävlingarna vann.

Sen var jag lite duktig och gjorde löksoppa som vi ska ha till lunch i morron. Jag tycker att den blir godare om man gör den dagen innan. Alla smaker kommer fram mycket bättre.

Till lunch idag hade hr P och jag en rökt makrill och lite senare tog vi en toast med rökt lax. Till middag blir det en oxfilé med vitlökssmör, bakad potatis och sallad. Smask. Det var längesedan.

Någon melodifestival blir det väl inte om jag känner hr P rätt. Kanske kan kika lite i slutet. Och jag hoppas verkligen att Carolina af Ugglas inte vinner, det vore ju katastrof, eller vad tycker ni.

Ha en trevlig lördagskväll.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Duktig tjej!

1. Tycker alla soppor blir godare "agen efter"

2. Rökr makrill är Rob's favvofisk (men den får han äta ensam, ha, ha)

3. Håller med Herr P: Sammandraget för min del.

4. Såg Carolina vid 1:a uttagningen (tror jag det var). Hoppas till Gud att vi slipper se henne i Moskva och göra vårt fina land till ålöje i Europa

2009-03-14 @ 19:29:03
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Malin

haha, det tror jag säkert att de var!! Verkligen jätteskoj att göra smycken, har många ideer och väntar på en ny matrialbeställning, så jag kan fortsätta exprimentera! Ha en fin söndag!

2009-03-15 @ 15:53:32
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Diana

Önskar dig en fin Söndag Bettan, trots att du inte gillar Carolina hahahaha!

Retar Nettan lite med just Carolina eftersom hon har samma åsikt som sin mamma :)

Kram på dig. snälla,snälla,snälla,snälla ;)

2009-03-15 @ 16:19:57
URL: http://dianahagel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0