Snö

Varför skulle det här vara bra för, en massa snö som har kommit i natt samt att det har snöat hela dagen faktiskt. Jag tror vi har fått mellan 10-15 cm. Hr P har varit ute 3 ggr idag och skottat, och han som hade satt in snöspaden, trodde att det var slut, en se där sket han sej.

En liten sen suddig bild på snötäcket



Idag har hr P och jag varit runt och kikat på soffor. Det är inte lätt precis. Fast ganska skönt för det är ju ett jäkla provsittande i varenda soffa. Hittade faktiskt en på Stalands möbler som inte vr så tokig så just nu håller vi på att kika om vi kan möblera om på något vis i rummet. Vad vi kom fram till ikväll var att vårt matbord kan bara stå där deet står idag tråkigt nog. Får se vad vi kommer fram till i morron.

Sen lovade jag sätta in en bild på mina naglar som jag har gjort. Höll på att skratta ihjäl mej när jag såg det första kortet jag tog. Tummen ser ut som ett stort kalkonlår ungefär, ha, ha, ha. Men jag sätter väl in ett till. Vill ju att ni ska se kalkonklubban.


                  

Sov gott nu alla nattugglor. I morron bitti ska jag upp kvart i sex eftersom hr P ska ut på isen och fiska igen.

Kramis MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, jag hörde att det var oväder neröver (gubben jobbar i Enköping). Onödigt var ordet!

Sov gott och kram

2009-03-11 @ 00:21:45
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! WOW! Vilka naglar! Skitsnyggt!

Nepps! Har bara mina glasögon nu....fniss!

2009-03-11 @ 05:29:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0