Dålig mage

Blev inget inlägg igår. Min mage var allt annat än bra. Började redan i lördags faktiskt och igår var det min mans tur. Jag har ont i magen och får springa på toa, men han fick upp det andra vägen i stället. Så han känner sej loite piggare idag och jag har mitt kvar. Men det går över.

Började i alla fall i morse med att torka golvet i vardagsrummet och sen tog lusten slut. Jag som brukar vilja göra klart allt på en gång men i morron kanske jag känner mej lite bättre så jag kan fortsätta.

Så idag har det varit en riktig slappardag, har egentligen inte haft lust med någonting. Men nu tycker jag att jag börjar bli lite gladare, så jag kanske gör ett ryck ikväll.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Stackars er! Vet hur det känns, vi hade också kräksjukan för några veckor sedan. Som tur är går den över snabbt. Håller tummarna!

//Beate

2009-03-09 @ 19:54:15
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Diana

Du är väl för söt :)

Först har du magsjukan, men ändå ska du på och torka golvet. hihi!

Söta vän, ta det när du känner dig piggare.

Hoppas ni blir pigga snart!

Ta det lugnt nu ikväll.

Sv: Ja, håll koll på min sida, för så fort jag får receptet av Jenny så lovar jag att lägga ut det. Alltså den var toppengod!

Känner nästan smaken än ;)

Krya på er nu!

Kram Di

2009-03-09 @ 20:57:06
URL: http://dianahagel.wordpress.com
Postat av: Lillan

Usch då! Hoppas ni båda piggnar på er snart!

2009-03-10 @ 05:19:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0