Ännu en varm dag

Pust vilken värme man orkar ju inte göra någonting. Men jag satte fart i alla fall och skurade badrummet och fixade i ordning. Sen var jag helsvettig. Torkade också alla golv när jag ändå höll på så att säga.

Sen har jag bara ägnat mej åt vattning av mina blommor på em så de blir lite glada.

Annars har hela dagen gått i slowmotion så att säga. Fast nu ikväll satte jag fart på tvättmaskinen så den fick göra lite nytta också eftersom jag bytte handdukar i badrummet.

Mickis och Leon samt hela familjen Bergh var förresten här på fm och fikade. De fick med sej hem lite växter till trädgården och Mickis fick med sej lite mat eftersom hon bor i tre veckor ensam i ett hus inte långt ifrån oss.

Till kvällsmat blev det fläskisar och stekt potatis, hr P´s favvorätt.

Kram och sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Ja utgår ifrån att idag - måndag - har flytit på i slow motion också hos dig. Skönt, eller hur?!!!

Har lovar mig själv att inte gnälla över svetten som rinner ner. Har väntat på den här värmen i 8 månader, så jag står ut ;-)

2009-06-29 @ 17:26:33
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Beate

Jag utgår ifrån att idag - måndag - har flytit på i slow motion också hos dig. Skönt, eller hur?!!!

Har lovar mig själv att inte gnälla över svetten som rinner ner. Har väntat på den här värmen i 8 månader, så jag står ut ;-)

2009-06-29 @ 17:27:27
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0