Kallt

Helt plötsligt har vi fått lite kyla och pyttelite snö. Men isen ligger fortfarande inte på Mälaren utanför oss så vinterfisket får vänta lite till. Hr P är så sugen att ge sej ut och fiska och spanar varje morgon. Blir det bara lite lugnt och kylan håller i sej så blir det också is här.

Efter en lugn och härligt lång frukost påbörjade jag vårt projekt inför Täby-utställningen. Skulle sen sätta igång men då ringde Michis och sa att hon och Fjun var inte långt borta så då bjöd jag över dom på lite fika. Leon var lika glad som vanligt och fick lite mat här. Jag hade lite fläskkorv och potatismos kvar och det gick ju lätt att värma. Sen skalade hr P ett päron och gjorde i bitar och det gillade han verkligen till efterrätt.

Det blev lite fika till tjejerna med alla kaksorter och även Leon fick ett par småkakor som han gillade.

Nu ska jag in och titta på reprisen av Slottet som vi missade igår.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och nu när julen är över hemma hos mig så sätter jag igång med Täby-projektet ! Tjihooooo !

2009-01-04 @ 20:54:22
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Visst är det bra med ett projekt då det är så svinkallt ute. Dessutom så har ni ju bara 20 dagar på er. Hårt arbete värmer, eller hur?!

//Beate

2009-01-04 @ 21:07:59
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0