Tandhyggan

Så har man då varit i city hos tandhyggan. Fick skjuts av Nettan i morse till t-banan eftersom hon skulle skjutsa Michis och Leon till dagmamman och själv skulle hon till Coop Forum i Vinsta. Tack för det.

Hade gott om tid innan jag skulle till tandhyggan och det var ju bra eftersom det var rea i nästan varenda affär jag passerade. Var inne och kikade men hittade inget speciellt att handla.

Väl tillbaka till t-banan gick jag in på H&M och köpte ett par byxor och en tröja. Provade inte, orkade inte med det, och klart att det inte passade. Skit också. Får byta eländet. Alla lappar sitter kvar liksom kvittot i påsen, men i alla fall.

Nettan var gullig och hämtade mej i Vällingby och det var ju bra eftersom hr P ringde och hade problem med spisen. Ibland krånglar min häll så jag måste ner i proppskåpet och ladda om. Det var för omständigt att förklara i tfn med honom så han fick vänta tills jag kom hem. Och jag var ju hemma 15 min efter att han ringt.

På em har jag tvättat lite handdukar och tumlat och sen har jag gått igenom en del tidningar som jag fått av Nettan.

Och vilken härlig dag det har varit i dag också. Helt underbart att ströva omkring i stan och inte ha bråttom som alla andra verkar ha. Får se vad morrondagen har att erbjuda.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Att kläderna inte passade är ju faktiskt en perfekt ursäkt att ta en vända till i storstan, ha, ha!!

//Beate

2009-02-03 @ 19:59:55
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0