Ny utmaning

Nu har jag blivit utmanad av min dotter Nettan också. Det är väl lika bra att ta tjuren i hornen som man brukar säga så att det blir klart.

OK - jag är beredd.

1. Jag har alltid badrumsdörren låst när jag är därinne. 
     Det har jag verkligen inte, bara när vi har gäster hemma.

2. Jag vill ha tyst omkring mig när jag "jobbar". 
     Spelar ingen roll. Gubben och jag kan samsas i samma rum ifall vi måste jobba båda två.

3.  Beroende av chips. 
     Köper nästan aldrig chips. Någon gång när vi ska få besök kanske.

4.  Ganska duktig på att få som jag vill utan att ställa till nån scen. ( utom med barnen)
     Både ja och nej om det gäller saker till hemmet. Är jag riktigt sugen tjatar jag och då vinner jag i regel.

5. Slarvig.
    Har jag aldrig varit.

6. Snäll
     Är nog "för" snäll egentligen. Borde vara tuffare, men lite sent att börja nu, eller. 

7. Ganska lat. 
    Lat är jag verkligen inte. Gillar att göra saker hela tiden annars kryper det i kroppen på mej.

8. Jag är ganska orädd. 
    Nej, det är det värsta att ju äldre man blir desto räddare blir man. Varför kan man undra.


Ok, det var svar på mina frågor i utmaningen.

Nu ska jag utmana 8 st till samma utmaning och det var ju inte lätt. Det var för många tycker jag. De som besöker min blogg får gärna vara med jag skriver inga namn.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men!!! Titta nu har du kommit till utmärkelse- och utmaningshimlen du också. Tack-puss för awarden också. Eftersom jag inte läser så himla många bloggar vet jag inte vem jag ska välja mer. Får ser hur jag gör.

Kram

//Beate

2009-02-06 @ 18:07:52
Postat av: Gullillan

Klart jag är med!

Sätter in den så snart jag kan!

Kramiz!

2009-02-06 @ 18:36:10
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Gullillan

Glömde säga att det blir inte lätt för mig heller att få ihop 8 st på utmaningen.........vi får se.......?

2009-02-06 @ 18:37:57
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Gullillan

Nu kan du gå och titta!

2009-02-06 @ 18:51:36
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0