Lördag

Som vanligt sov jag länge idag, gick inte upp förrän halv tio. Fast jag har sovit som en stock inatt vilket var väldigt skönt eftersom jag har haft problem att sova ett par nätter.

Tillsammans med hr P avnjöt vi en lång och härlig frukost med stekta ägg, nypressad apelsinjuice, the och mörkt bröd. Mums. Även lite nyinlagd gurka fanns på bordet. Klockan elva satt vi fortfarande kvar och kikade på störtloppet.

Sen kom Nettan över och ville att hr P skulle kolla på ett avtal som hon skrivit. Han satt länge och väl med detta avtal och ändrade och la till m.m.m.m. så nu ser detta avtal ut som ett slagfält ungefär. Nettan fick med sej detta fruktansvärda underlag hem och jag tog en kopia för säkerhets skull ifall hon behöver fråga mej vad det står.

Sen åkte vi iväg och inhandlade lite tulpaner eftersom vi ska över till en granne ikväll på middag.

Nu har vi precis kommit hem och vi är jättemätta. Först fick vi en drink av mousserande vin och sen blev det som förrätt en bit paté med sallad och någon konstig röra som jag inte vet vad det var. Sen blev det lax med grönsaker potatis och romröra. Efterrätten bestod av päronhalvor med glass. Kaffe och liten kaka. Sen en whisky till mej. Och nu är vi hemma som sagt och jag ska gå och lägga mej alldeles nu.

Sov gott Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Skönt med sömn!!! Här har vi gått i koma. Gick upp vid 12-snåret både igår och idag. Batteriladdning kallas det visst.

Kan tänka mig Herr P:s bearbetning av underlaget. Det är ju bara du som kan tolka hans mmmhhhh handstil å Ulla-Britt på förra jobbet. Nettan kommer nog säkert att ringa några gånger skulle jag gissa.

Ha en skön söndag nu!

//Beate

2009-02-08 @ 12:28:43
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0