Lite fiskeförklaring

När jag säger att min man inte kommer hem med någon abborre betyder inte att han inte har fått några. Han brukar dra upp sådär cirka 50 st, men alla är så pyttesmå så det är inge idé att ta hem. Måsarna brukar få en liten festmåltid.

Idag har Nettan, Nathis och jag varit och handlat lite mat så vi klarar oss ett tag. För min egen del skulle jag inte handla så mycket eftersom jag har mat hemma, men det blev 5 kassar i alla fall. Denna gång var det Citygross i Bromma som blev lyckliga vinnare av vårt matinköp. Nettan skulle också bara handla grönsaker och hon hade också en full kundvagn.

Så det kan bli. Men jag var lite sugen när vi var och handlade och det är ju livsfarligt. Samtidigt är det ju Vasaloppet på söndag och härligt att länge och väl sitta vid frukostbordet och njuta. Det ska liksom finnas lite allt möjligt att välja på.

Och vad är det i morron - jo världens härligaste freeedddaag. Underbart som vanligt. Då kommer DN med mitt korsord som jag brukar njuta av att lösa. Hr P får hålla sej till DNs lördagskryss.

Sov gott och kramar / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag bor så att jag handlar var och varannan dag. Lite i Söderhallarna och lite på ICA. Min man bär hem allt. Det går inte åt så mycket sen vi blev pansjon. Men vi går ut och äter ibland också. Kram

2009-02-27 @ 13:02:52
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Beate

Visst är det livsfarligt att gå på stormarknad... speciellt om man har glömt lappen med grejer som man behöver. Då kommer man hem med allt som inte stod på lappen... och nästa vända väntar.

2009-02-27 @ 18:01:14
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Michis

Du har blivit utmanad av mig!

2009-02-28 @ 22:54:30
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0