Läkarmissionen

Igår var Nettan och jag på Läkarmissionen för att kolla om det fanns några leksaker vi kunde hitta till Leons födelsedag. Förra gången vi var där missade vi faktiskt att det fanns ett nedre plan också där de hade dessa leksaker samt en jättemassa böcker, skivor både cd och gamla EP-skivor, hushållsartiklar  m.m.  Ja, massor med saker som det var kul att kika på.

Och helt plötsligt ropar Nettan till. Kolla här morsan, var det inte en sån du ville ha. Och där fanns den, lökgömman som jag har letat efter med ljus och lykta. 20 kr skulle de ha för den. Tackar, tackar. Sen hittade jag två st bakformar också som jag inte kunde hålla tassarna ifrån.

Kolla här vad jag fick för en billig peng. Närmare bestämt 40 kr



Och självklart hittade jag lite till Leon också. 70 kr för allt detta.


När jag sen kom hem så såg jag att i trädgården hade snödropparna satt fart. Det går fort nu när solen väl kommer fram och värmer. Vi är med andra ord på väg till våren. Härligt.


Kram MrsBettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0