Foton av Leon

I morron fyller vår lilla pluttgubbe 1 år. Stora pojken. Vad det har gått fort. Idag har jag suttit och skrivit ut en del foton och satt in allt i en fotopärm eftersom hr P och jag ska bort i morron kväll. De ville se lite kort av Leon och det är klart att jag måste fixa till det. Hade ett album där korten inte var i rätt ordning, så nu har jag fixat till det. Skönt.

Vet inte om vi ska åka iväg och handla idag. Får slå en signal till Nettan och lyssna.

På söndag blir det kalas för Leon. Ska bli jättekul.

Eftersom han fyller i morron får ni en liten bild redan nu på vårt lilla barnbarnsbarn.



Kram kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: vivan

Såååå söt! Grattis till Leon 1 år!

Kramen!

2009-02-14 @ 17:21:25
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0